Translate

mandag den 8. juni 2015

Sig nu nej....

Som rigtig mange andre i verden så vil jeg gerne det hele, tænk hvis jeg gik glip af noget spændende eller ikke var på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt.

Resultat: aaaaaaaaaaaaalt for mange planer og løfter.
Hvad skete der lige med alle de weekender som var helt åbne og klar til spontane aftaler eller ideer.... de er VÆK... Pist væk, afløst af begivenheder og aftaler.

Misforstå mig ikke, jeg vil jo gerne med, men jeg mangler lidt rum, måske bare en 6-7 timer mere i døgnet, det vil også være ok. Så hvordan optjener jeg flere timer?

Kunsten at sige "nej" siger nogle... jow jow men "nej" betyder så at jeg skal vælge noget fra, så har jeg næste dilemma, HVAD skal vælges fra?? og så går tiden med at beslutte det.

Tid er vigtig siger nogle, og her sidder jeg så og spilder kostbar tid med at beslutte hvordan jeg får mere tid... hmm... giver ik helt mening.

Måske er det som et plaster der rives af (ja dagens indlæg er fyldt med ordsprog og klicheer :-P  ) tag en hurtig beslutning og stå ved den...

Endelig gjorde jeg det, prioriterede en hel weekend, og havde det fint med beslutningen, sådan da... længtes til det jydske og slippe tøjler og bare se race og lave ingenting.
Da weekenden kom til ende kunne jeg se resultatet af at være blevet hjemme og det var jo fantastisk, YES jeg prioriterede rigtigt og belønningen var stor.
Og når jeg tænker over det har jeg jo ikke haft tankerne hos teamet i jylland, de har været her og haft det fint. Hygget og knoklet med dem jeg holder af, så intet er tabt, jeg er sikkert gået glip af noget, men hvad ved jeg ikke og så er det jo i bund og grund ligemeget ;)

Skal virkelig øve mig mere på at sige "nej tak" det kunne være man fik smag for det :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar